2008-01-19

Tytułem wstępu



W Pracowni Wypieków będę pokazywać krok po kroku jak upiec bułeczki, chleb czy ciasto. Mam nadzieję, że odwiedzą mnie wszyscy ci, którzy chcieliby nauczyć się piec, a nie mieli jeszcze okazji. Nie będę się zagłębiać w skomplikowane procedury, zagadnienia chemiczne i technologiczne. Na zdjęciach pokażę, jak sama robię różne rzeczy. Nie będzie tu mojego filozofowania;-), postaram się, żeby były same konkrety.

Piekę od dawna. Jedne rzeczy wychodzą mi lepiej, inne gorzej, w niektórych sama siebie zadziwiam, ponieważ w dziedzinie pieczenia jestem uparta i dążę do doskonałości. Postanowiłam podzielić się wiedzą, ponieważ świat wypieków jest wspaniałą przygodą, w którą miło jest wybrać się w towarzystwie.

Serdecznie zapraszam!

1 komentarz:

marzinsz pisze...

Witaj, zupełnie przypadkiem natrafiłem na Twój blogg, bardzo mi sie podoba.
Samowyrób chleba to jedna z moich licznych kulinarnych pasji, podobnie jak TY choć moze na mniejszą skalę próbowałem wielu przepisów.
Jest tylko jeden który niczym zakazany owoc nie daje mi spokoju, Przepis na prawdziwy czarny gęsty "wschodni" chleb.
Jadłem taki kiedys kolega przywiózł z Białorusi, był poprostu najlepszy na świecie, ale za pierona nie moge znalesc przepisu, szukałem wszędzie i nic...moze wiesz co nieco na temat tego fantastycznego chleba???
dziekuje za wspaniałe bloggi.
pozdrawiam